#FOUR


Assalamualaikum . Hai warga blog ku yang tersayang . Aicehceh , hihi . Ya Allah lamanya tak berblog kan  ? Hihi , biasalah kat sana busy and line pun hmmmmmmmm ~ faham-2 lahh . Memang tak dapat kan lahh . Hihi . Alhamdulillah selesai untuk sem 2 dahh . Dannnnnnn dah dapat result . Okay alhamdulillah baik baik sayang katekoo . Hahahha . Btw macam biasa aku akan banyak gelak bila syok sendiri menaip . Hihi , tengok baru jeh cakap dah gelak . Okayyy btw dah lama tak merepek merapu maram sekunderrrr dalam blog sendiri . Okayy harini mumu cerita untuk sem 2 lahh . So mata-2 mohon jangan terlelap okay (y)

Okayy masuk sem 2 dah berjumpa dengan kawan-2 kabok ku * wuuuu * Hihi , rindu kot sebulan lebih cuti sem lama tak jumpa , gurau-2 , makan sama-2 . Awal sem 2 macam biasa budak AD akan goyang kaki like a boss . Tidur pun rilek aje * yela tuhh * Hhahahha . Takde lagi berjaga sampai lewat malam . So macam biasa seminggu awal jugak lecturer saja manjakan kami dengan tak masuk kelas * suka mak jahh * Hahhaha . Dan paling sedih kelas dah berkurang sebab ada yang tukar kelas . Haiyoo , tak syiok lahhh . Tapi takpe kita still lagi bertegur sapa kannn . Hihi . 

Okayy minggu kedua dah start ada assignment . Okayyokayy memang kena berjaga lagi lah nampaknyaaa . Hihi , takpe cuma perlu sabar dan buatt . Hihi . Alhamdulillah , assignment berjalan dengan lancar . Of course lahh ada berapa hari tak tidur berjaga sampai lewat malam/pagi . Takpe semata-2 nak dapat result elok mestilah kena usaha lebih kan . Hhiihi .

Ohh yaaaa , sem 2 ni jugak aku dah start suka dengan ke kepopan tuh . Alahai kenapa lahh boleh terjebak dengan kpop ni . Mana taknya yan dgn eiyra selalu goda aku tengok exo tuh . Heee . Alhamdulillah taklah terlalu fanatik sangat bila nampak lubang hidung exo tuh takdelah aku menjerit melalak histeria bagai . Aku just suka lagu dia , and tak mengantuk sngat bila dengar . Dann aku dah terminat salah satu pelakon ni Kim Soo Hyun . Dari awal drama dia aku tengok sampailah ke star-2 tuh aku tengok . Memang feeling aje bila tgk cerita yang dia berlakon . 

Dannnnnn , sem 2 ni jugak first time aku dengan kawan-2 aku pergi overnight kat penang . Hihi , syok sebab masa tuh kita dah kenal each other dan merapatkan silaturrahim . Alhamdulillah . Pergi sana jeh pun sebab nak buat assignment photography . Bila balik jeh dari penang tu dia baq hangg nampak tilam macam roti jaaa nak baring . Masa tuh mmg tuhan jelah tahu macam mana letih kiteorang . Hihii . 

Btw rasanyaaa ni jeh kot mampu nak menaip . Hihi , actualy takde mood sangat nak menaip . Tapi disebabkan rinduuu . Haihhhh :) hihi . Sekian , assalamualaikum :)


thanks , iloveyou