#THREE


Assalamualaikum . Hihi , ya Allah lamanya tak ber-Blog . Hihi . Okayy apa habaqq warga blog ? Cehh mcm jeh boleh menyahut kann *yuhuuuuu* Hee , ada jugak orang tanya aku kenapa tak aktif blog ? Sorry sangat sbb lama tak aktif lagipun sem 1 mmg busy . Then tahutahu lah line kat sana mcm mana MEMANG SENANG NAK DAPAT KANN ? Hahaha , leklek bukan marah sayang jeh . Hihi . Okayy , now nak ambil mood menaip laju-2 . Alaaa time zaman mudamudi berblog dulu . Laju jeh menaip . Now ? Hampehh jemah oi . Yelaa budak graphic memanglah menghadap laptop tapi bukan keje menaip . Dia banyak mengedit jeh . Hhihi . So bnyk kne save ' CTRL S' 'CTRL S' 'CTRL S' . 

Okayy takyah nak membebel panjang-2 lah kann ? *haaa,tahupun* Nampak gambar atas tuhh ? Hihi , mai sini kami nak habaq . Depa ni lah teman kami pi mana-2 , depa lah jugak selalu buat kami gelak tak ingat dunia . Kadang-2 nangis pun kat depa *tariknafas* Keluar pun sama-2 , pergi kelas pun sama-2 , Tapi pi toilet , mandi memang tak sama . Hahhaha . Nampak muka suci je kan ? Elehh , Hahahhaa *nyampah* Tapi alhamdulillah diorang faham aku mcm mana . Dengan perangai KANAK-2 RIBENA *omeyy* . Hihi , kadang-2 diorg ckap kedah aku nganga-2 jaa . Tunggu aku buat muka blur aku baru diorg terangkan . Hahahaha . Sejujurnya aku rindu diorang . Serious , rasanya klau jumpa diorg sem 2 ni confirm cium segala bagai . Hahahaha .

'WEHHH RINDU KAT HAMPAAAA'


thanks , iloveyou